Khamis, 26 Mac 2009

AKU DAH DPT KEJE!!!!!!!

ari nie akhirnye tercapai gak impian aku untuk kerje part time, time aku ngah belajar....selain dr bisness kecil-kecilan aku...
sebelum nie aku cme wat bisness kecil-kecilan jek.....hi3....
sebut sal bisness nie aku rasa dh mcm2 aku jual.....
start dr sek rendh aku jual n.lmk...astu naik sekolah menengah aku jual popia...masa aku kat kolej islam aku wat direct selling...jual avon...astu msk itm perak aku jual burger....topup....t-shirt campus.....brg avon...astu dtg shah alam aku jual tshirt lik...as2 jual brooch...bak kata arwah p.cik abas...macam2 ada...tp sumer bnda yg aku wat kt ats xubah mcm aku wat direct selling gak mcm aku jual avon 2....
aku teringin nk try sesuatu yg br....nk jadikan citer...aku borak ngan akak dpn umah...die ckp de keje kosong kt tmpt keje die...dan aku tanpa melengahkan masa lg...
trs tepon time2 2 gak mtk keje kt toke kedai 2.....hahahaha....dan akhirnya aku akan mula berkerja semula slps aku stop hampir 1 sem.....dah la dkt nk exam dh nie....yg pasti....aku enjoy.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan